TORSDAG 7 JUNI 2012! <3

2012-06-07 @ 14:39:18

Dagen hittills har varit ganska produktiv enligt mig.
Jag har kört min 5 körlektion och jag börjar på kläm på pedalarbetet men sitter snart hoppas jag.

Efter körningen så åkte jag till Burlöv där jag skulle på arbetsintervju på GameStops lager som lagerassistent :)
Dom gillade att jag hade energi och var positiv och dom hade en avslappnad men ändå allvarlig inställning som gjorde mig trygg i intervjun :) Jag vill så gärna testa att jobba där! Verkar så himla roligt :D

Nu sitter jag på tåget på väg tillbaka till Lund! Skall möta upp min kusin och lämna en skiva till henne med bilder från hennes bal i tisdags. Hon var så vacker <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback