MÅNDAG 26 SEPTEMBER 2011! - LÖN!! LÖN!! SHOPPING!!

2011-09-26 @ 22:37:59
I dag var det löning och både trevliga och mindre trevliga saker skulle göras
Jag trodde det var tandläkaren i dag men kollade fel så bara tillbaka och somna om

Frukosten kom ner i magen och jag begav mig till Malmö för att träffa Hannah
Men innan det skulle räkningar betalas och det är mindre kul
Men hellre 0 kr på kontot än kronogogden runt halsen!

Vi lunchade på Mormors Bageri och shoppade lite
Blev ett besök hos Samuel innan vi åkte till Burlöv
Hon hämtade sin mobil och jag shoppade lite mer

Vi åkte till Lund och hon käkade lite på Bk innan jag åkte hem och hon till Dalby
Nu har man drukigt upp sitt chai te och sett på Svenska Hollywood fruar
Fick även ett litet samtal från Kim ^^
Alltid trevligt med folk som ringer och bara snackar med en,
speciellt folk man inte förväntar sig det av

Nä, nu skall ni på se vad jag köpt i dag ;)

Laxpaj med sallad + vatten (ingår) - Mormors Bageri 65 kr

Chai Tea - Espresso House 79 kr

Tjocka strumpbyxor/tajts - H&M 149 kr

Wash/ansiktsmask - Coop Forum 65 kr

Svarta Jeans - Gina Tricot 199 kr

Tröja - New Yorker 179 kr
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback