TISDAG 25 OKTOBER 2011!

2011-10-25 @ 11:18:38
Hej och god förmiddag!

Här sitter jag seg och trött och försöker hjälpa mamma och tvätta då och då

Dom ringde från Buttericks i dag
Min dräkt jag beställde var slut! Inte denna oxå!
Men när dom frågade om jag ville ha en ny sade jag att jag inte orkar ändra mig igen
Jag gick från Hjärterdam ---> Brandkvinna ---> Hjärterdam ---> Gladiator ---> Hattmakaren
Hjärterdam tog slut, brandkvinnan försvann från hemsidan och gladiatorn var slut

Men jag frågade när som skulle få in nya och hur många
Om två veckor skulle dom få in ca 300 nya
Då skall jag få ett mail om att dom är inne och beställa på nytt

Är ju lugnt då jag skall ha det först om ca en månad

Men bra dom ringde iaf
Annars hade jag blivit riktigt sur
Ville ha den i veckan men finns den inte och jag väljer att vänta så får det bli så
Det var tur i oturen liksom

Nä, nu skall jag käka upp resten av min Risifrutti
Bye!

Hattmakaren från "Alice I Underlandet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback