Onsdag 4 Maj 2011!

2011-05-04 @ 22:43:43
Hej bloggen!

I går hade jag verkligen ingen lust och blogga och jag har egentligen ingen lust i dag heller :/
Men i går tränade jag iaf och slappade lite på spel allt som allt
Såg på House och drack te :)

I dag åkte jag ner till Arbetsförmedlingen och fick tag i några jobb och fick snackat med min handledare
Efter det åkte jag ner till Lundagård och mötte upp Kristina för att hjälpa henne med en skolgrej
Sedan blev det Apoteket och efter det spel :)
Satt hela tiden och var nerväs över provet i morgon och är det ännu
Men sen frågade Kristina om vi skulle träffas och hjälpa mig plugga
Hon kom till spel och sedan gick vi till Espresso House och fikade och pluggade lite

Efter det gick bi till Lagerhase och jag till spel och målade
Samuel hade åkt till Malmö så jag kunde inte äta med honom som vi hade tänkt men det gjorde inget
Hade kul ändå och sedan när han kom gick vi till Primo och han åt en pizza :)

Hade kul med Hans, Viktor, Wybrands, Kahn och Samuel innan jag åkte hem
Kram på er, bilder kommer i morgon <3

God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback