Lördag 26 Mars 2011!

2011-03-26 @ 17:55:21
Hejsan!
Det var ett tag sedan jag bloggade men mitt internet har vatir lite cp
Så jag får passa på och blogga lite nu när jag inte är hemma
Är hemma hos Samuel i Kungshult och det är sååå tråkigt här
Jag menar jag har inte tråkigt alltid men det ligger 8 km utanför Eslöv och det går bussar tre gånger om dagen
Längtar tills jag får min moped och kan köra in till Eslöv och hitta på saker med eller utan Samuel då jag är här
Men har iaf fotat lite och hjälpt till med lite mat ... såvi får väl se vad dagen har att erbjuda mer
Finns liksom inget bra på tv heller då det bara finns två kanaler som är bra
Det vill säga tv4 och tv6 :O

Men men, nu skall jag sluta klaga
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback