Måndag 3 Januari 2011!

2011-01-03 @ 15:16:40

Då var det nytt år!
Nytt år och nya möjligheter eller?

Jag har problem med min dator så därför har jag och kommer vara inaktiv på min blogg ett tag
Men jag ska försöka få in bilder från jul och nyår så fort jag kan :)

NU till något helt annat!
Jag är hemma från jobbet ovh räkningarna är betalda!
Sitter på mammas dator och degar en stund :)

Trodde i går att dagen skulle gå trögt och jobbigt men den gick bra!
Jag tog det lungt och allt gick på ca tre timmar
Villorna gick ovanligt fort, men det var nog för jag hade ett flyt som jag höll uppe :)
Och sen för att det efter 100 år av irritaion var SKOTTAT! :O

Men i kväll blir det mat, film och tv. Ska bara ta det lungt inför i morgon!
Ska bara fika med Samuel & Amalia men ändå!
Är förkyld så måste vara pigg :) Så får se vad jag hittar på ^^

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback