Onsdag 2 Februari 2010!

2011-02-02 @ 23:58:00
Hejsan bloggen!

Jag har varit inaktiv här ett tag men nu skall det bli ändring på det!
Jag ska bara försöka få in lite bilder från kamera till dator så skall jag bli bättre på att ladda upp bilder med

Min dag har bestått av att jag vaknat upp hemma hos min kompis Kim
Han hade 40 graders feber den stackaren!
Men sedan drog jag till Boel på möte och pratade där och efter det åkte jag hem och hämtade mina saker
Efter det drog jag ner till spel och började bygga på min drake! Blev ganska bra faktiskt! :)
Sedan blev jag bjuden på Viggos och fick fixat present till syrran!
Fick även ett smycke av Eriks flickvän som hon gjort själv! Det var jättefint och skall ha det på kalset på lördag :)

Sedan blev det massa slö och höll på att somna men när ens kompis ligger och hostar hela natten så haha XD
Nu sitter jag här och skall ta det lungt bara!

Har fått i gång Minecraft och det är skitskoj och spela!
See ya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback