Måndag 14 Februari 2011!

2011-02-14 @ 23:21:49
I dag är det den dagen då alla skall visa kärlek
Gillar dagen för alla blir så gulliga och kärleksfulla just för det är alla hjärtans dag
Men en sak som många gör fel är att dom tror alla hjärtans dag suger för man är singel!
Det stämmer inte! Jag anser att man ska visa kärlek varje dag men på denna dag skall man just som alla andra dagar visa kärlek till ALLA :) <3

Jag skickade kort till en killkompis, tre tjejkompisar och Samuel och tackade dom för vänskapen och så <3
Det fick posetiv respons och det blev jag glad över <3<3<3<3<3
Man skall ta hand om sina vänner tycke jag ^^

Men sen gick dagen bara utför! Hade velat skriva det här men det är för personligt för att dela med till er
Så ni får inte veta det, men jag kan säga att jag brottas med mitt indre bara det är allt

Ha en trevlig alla hjärtans dag <3
Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback