Bio, Kebabtallrik & QX Gaygala 2011!

2011-02-19 @ 23:22:37
Nu är jag här igen och jag tänkte berätta lite om min dag!

I dag har jag och Samuel varit och sett på Gullivers resor i 3D på Bian i Eslöv
Var intressant och se på bio i Eslöv för en gång skull och inte behöva gå på de överträngda och fulla biograferna i Lund eller Malmö som lätt kan bli klaustofobisk :O
Sedan åt vi på Viking men min mage gillade inte det sedan :O Men jag tyckte maten var god iaf :D
Nu har vi sett på Qx gaygala och käkat lite av det resterande godiset från bion och myst :)

Nu skall vi nörda oss lite framför datorerna och sedan skall vi se Love And Other Drugs :D
Låter som en bra lördag tycker jag, hur har eran lördag varit? :)

Kram och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback