JULGRANS KLÄDNING, JULBAK, MATPAJ & BEZZERWIZZER! <3

2011-12-10 @ 23:32:51
Rubriken beskriver min dag med fyra ord!

Först hjälpte Olivia, 6, mig och klä granen vilket hon var överlycklig över att få vara med om
När allt det var klart kom Erik och Sabina
Sabina och jag for direkt ut i köket och började baka pepparkakor & lussebullar
Tyvärr visste inte vi att degen till pepparkakor skulle stå över natten, så vi fick köpa färdig deg

Efter baket blev Erik inblandad i kökskaoset och började med matpajen
Sabina och jag tog en välförtjänt paus och tittade på Svensk Scrapbooking TV på Youtube

Kvällen avslutades med en film i bakgrunden av 1 ½-2 omgångar Bezzerwizzer

Nu sitter jag är då dom andra åkt hem, så jag skall kolla på mer Svensk Scrapbooking TV

Detta har varit en av dom BÄSTA lördagarna hittills :)







© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback