Måndag 8 Augusti 2010!

2011-08-08 @ 07:53:09
Hej bloggen!

Long time no see!
Har inte haft tid eller lust och blogga på den senaste tiden men nu gör jag ett snabbt inägg

Vaknade i dag av att jag märker att jag pratar i telefon, minns i drömmen att jag hört min ringsignal men inte att jag svarat
Det var jobbet och jag sade så klart till jobb även om jag ville sova ut och träna med Kami i dag
Men men sånt är livet ... skall fråga henne om hon iaf vill gå på en promenad i kväll i stället då vi inte kunde träna
Kan hon inte det kanske jag får gå själv lite bara för att få gå
Men tror jag går och cyklar massor på jobbet både i dag och i morgon ;)

Nä, nu får jag väl se till och gå ner till affären och handla något för att jobba på tom mage på posten är no good!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback