Måndag 15 Augusti 2011!

2011-08-15 @ 20:35:29
Då har man jobbat heldag igen på 35an
Var ett tag sedan jag gjorde det så fasade för att ha den då det var reklam
Men ryggen klarade sig och all reklam kom ut :)

Senare blev det och hälsa på Samuel på Entré där jag även träffade Hannah
Blev en del snack där och Wii innan man stack hem

Skulle fixa mitt Jojo-kort men smart som jag var så glömde kortet hemma
och att föra över pengar i morse
Men får väl åka kontant i morgon (bankkort) och sedan ladda på det innan jobbet eller något
Det löser sig :)


Mpnga klumpar i dag :O Hjälpte till och sortera :D

Haha XD

Första lastet från buntlådorna

En av villa gatorna

Mer post och reklam -.-'

Cool men jobbig brevlåda -.-'

Cool bil :D

Saknat min Bamsevrevlåda :D

En bubbla XD

Så skitig kan man bli efter en dag med post och reklam XD

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback