Tisdag 12 April 2011!

2011-04-12 @ 20:42:25
I dag är det tisdag och i dag stod träning, Boel och massage av Elias på schemat :D

Orkade verkligen inte gå upp i dag men efter 45 minuter av snozze så gick jag upp och kom i väg
Träningen blev slö i dag med men jag kom i väg iaf och tränade, STOLT ^^

Sedan gick jag till optikerna och köpte linsvätska och snackade lite för att sedan gå till Boel
Fick ut en del av mötet denna gången med, speciellt mot slutet
Sedan när vi var klara gick jag till spel och mötte upp Goat och kollade så Samuel skötta sig ;)

När vi kom hem till mig snackade vi lite och sedan fick jag en lång och välbehövlig massage ^^
Tack Goat :D

Nu har jag ätit och sitter här och degar med musik, msn och minecraft ^^
Det är snart "Kniven Mot Stupen", får ju se det på tv nu när det är hockey och inte är House för tredje veckan i rad :O
Men men, det kommer väl snart igen när isen smält ;)

Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback