Söndag 10 April 2011!

2011-04-10 @ 20:17:04
Tja bloggen!

I dag har jag och Samuel varit ute på Nova Lund och handlat lite
Samuel inhandlade en väska till sin praktik och magic saker
och själv inhandlade man ett par svarta shorts och ett svart linne för dom 200 kr
jag fått från Farmor & Farfar i födelsedagspresent
Och så köpte jag ett par skor för dom 300 kr jag fick av mina kusiner och Morfar men fick dock lägga ut 100 kr utöver det men ändå, nya skoooor <3

Sedan köpte vi lite mat och såg på tv och gick ut lite och pratade lite med grannar
Nu sitter vi här och degar och skall snart mysa och se på film <3

Kram ^^

Här kommer lite bilder från i går och i dag :)


Blev Fet mat innan bion ^^

Våren är äntligen här <3

Hoppas bara den stannar nu ett tag <3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback