Entré med Mamma & Syrran! <3

2011-04-21 @ 23:01:02
I dag har jag varit på Entré med min mamma och min syster <3
Det blev lite hem kan jag säga

* Nya hårnålar för fler och fler är sönder eller lost
Vilket är typisk för hårnålar - att inte vara på sin plats :P
* Skor - behövde ett par lättare som man bara kan glida in foten i
* Nagelstuff - en som stärker naglarna och ett gemonskinligt nagellack
* Väska - behövde en mindre men ändå stor väska
och ha istället för handväska som är jobbigt
* Bolero som täcker armarna och skulderbladen av mamma i påskpresent
* Ankelstrumpor - mamma köpte och gav mig fyra av sju par

Sedan åkte vi hem och fikade med Cookies och Päron MER <3
Blev en massa tv och mys tillsammans
Länge sedan vi gjorde det :/
Saknar det jättemycket faktiskt <3

Här följer lite bilder från dagen och mina inköp
Enjoy  ^^



Skor - Deichmann 129 kr
Väska - Lindex 199 kr
Hårnålar - H&M 20 kr (18 med 10 % rabatt)
Nagelstuff - Cubus 39 kr (1 för 25 kr
)
Bolero - New Yorker 89 kr
Strumpor - 79 :- för 7 par


©
Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Oskar

Sv: Tack ;)

2011-04-22 @ 00:09:52
URL: http://peaceloveandnikon.blogspot.com

Postat av: Emmie

En sån bolero har jag xD

2011-04-28 @ 16:45:08
URL: http://emmieedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback