Torsdag 23 September 2010!

2010-09-23 @ 21:41:53
Dagen började trögt och jag hade inte sovit mycket vilket resulterade i mitt ångestfyllda humör!
Men väg och framme på jobbet blev det inte bättre! Mycket att göra suck, och alla var stressade!
Men jag lyckades med nästan allt jag skulle dela ut innan ett och det var jag STOLT över :D

Väl tillbaka i Lund så gick jag till spel för att leta upp min mössa men hittade min halsduk istället
Mössan hade tydligen Samuel tagit och glömt och säga det >.< Men bra han har den iaf

Sedan pratade jag med min ungdomspredagog som alltid är lika trevlig
Hon säger att jag är rolig och jobba med vilket känns sjukt bra
Jag tycker om och komma dit och veta att man är önskad och rolig och ha att göra med gör det bättre :D
Jag ångrar inte en sekund att jag valde och prata med henne, inte en sekund!
Fick två kanelbullar och saft, mumms. Man känner sig som 5 år igen och fick fika hos dagmamman :D

Sedan var det hem, snacka med mamma om hur det gick. Magsår tydligen inte kul alls :O
Blev inlagd under natten så var ju skit orolig när hon inte var tillbaka i morse :O

Nu sitter jag här, nyduschad och mätt
Eller ja mätt och mätt lite konserverade frukter hade inte varit fel, eller apelsinjuice :D

Nej, nu skall jag inte skriva mer här, skenade i väg lite nu
Ska bli lite kortare och mer "jag dör inte för all text" inlägg :)

Kram, mer uppdatering senare KANSKE ;)
Annars God natt :D



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback