Torsdag 2 September 2010!

2010-09-02 @ 18:09:57
I dag har det varit en tuff dag på jobbet
Cykeln var packad när jag kom så lite lyx fick man ju!
Det blev ett nytt område men jag hittade det lätt :D

Väl ute så tog det lite tid och hitta rätt teknink på just dom husen, men det gick tillslut
Det blev VÄLDIGT tunt när jag kom till husen med 9-10 våningar!
Men då lämnade jag rekalen i hissen och tog vad som behövdes för varje våning och så posten på armen :P

Det tog tid och jag hade aldirg hunnit med ett tåg som var i Lund ca 14:45 så chefen var snäll och körde mig :D
Efter jobbet så blev det möte och sedan en snabb cheesburgare innan man åkte hem

Nu sitter man här, mätt och "glad" och degar!
Blev jobb i morgon med, man säger ju inte nej när man behöver alla pengar man kan få!
Planerna får bli ändrade i morgon, för detta är viktigare just nu!

Kram





© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback