Onsdag 22 September 2010!

2010-09-23 @ 21:34:29
I dag har jag faktiskt sovit ut trotts jag vaknade halv nio!
Jag gjorde mig i ordning och ät frukost
Glömde dock tiden så glömde möta Samuel och han fick springa lite åt mig
Men han fick maten betald så det var ju bra, så var dom 65 kronorna han skulle ha borta ;)
Fick även fixat med lite papper på Eductus

Vi spelade lite Magic och jag fick målat en gargoyle, yaay! ^^
Jag vann över Samuel, Bayer och Dick i en match *STOLT*
Sedan fick jag reda på att jag skulle jobba mycket i morgon vilket INTE gillades :O

Så det blev hem, fixa ipoden och sova
Mamma fick åka in till akuten vilket inte var så kul :(
Och svårt och sova hade man med, fuck >.<
Precis vad jag behövde, nooot! :S

God natt!



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback