Helgen 17-19 September 2010!

2010-09-20 @ 23:48:30
Fredag
I dag bestod dagen av att mysa en massa med Samuel
Vi gick lite på Nova och "fika" på McDonalds och gick runt lite
Efter det gick vi och handlade och sen hem och lagade mat
Vi såg även på film och spelade lite dator spel

"Fika" på McDonalds

Dual Wield

Jättetomat O_O
© Jessica Berggren

Lördag
Vi degade en del framför Spore och tog en dusch och fixade oss inför festen
Jag gjorde frukost till Samuel i form av en pasta rätt

Vid tre så åkte vi ner till stan och åt och köpte godis och läsk
Sedan blev det att börja spela på Lollos fördelsedags magic turnering
Det gick bra och jag vann fem delmatcher och två hela matcher
Jag kom på 6:e av 10:e plats, efter Samuel och före Lollo & Kicken :D

Sedan så drog vi hem till Samuel, spelade poker och flummade runt en massa
Sedan blev det dags att sova

Delade en pizza med Samuel

Samuel

Lollo - Födelsedagsbarnet 20 år

Ett måste på en Magic-turnering ^^

Jag vann två av mina fyra matcher och kom på 6/10 plats :D

Fick detta i en booster + kort från Viktor ^^

Vinnaren - Jack ^^

På väg hem till Samuel - som är sjukt snygg på denna bilden <3

Me on the train

Mat för vissa :P

Sedan blev det poker

Som sedan spårade ur :P

Men trevligt hade vi ^^

Jag i en skojig keps :P

© Jessica Berggren

Söndag
Det blev sent i lördags så vi vaknade ganska sent
Kicken, Kjell och Viktor sov över och Viktor stannade och åt med oss
Efter Viktor gått så såg jag och Samuel på film, snackade och mös en del
Sedn skulle jag hem för det var jobb på måndag

Väl hemma blev det lite dator och sedan sova

Samuel röstade i dag
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback