Helgen 10-12 September 2010!

2010-09-13 @ 20:45:39
Då är det dags igen och sammanfatta ännu en helg!

Fredag
Dagen började med att jag packade och begav mig ner till stan och handlade
Sedan åkte jag till Kungshult
Det blev fixa lite i kattstallet, laga mat och se på Sagan Om Ringen
Sedan sova sött :)

Lördag
Seg morgon då vi vaknade sent
Det blev en god frukost framför tv:n och en massa degande
Vi spelade Yatzy och jag vann! Blev lika men vann tack vara bonusen :D
Sedan gick vi en låååååång runda med Samuels hund Annie och pratade en massa
Sedan såg vi resten av Sagen Om Ringen och sedan åt vi rådjursgryta
Sedan blev det en film til, Sprängaren och sedan sova!

Söndag
Vaknade nio men sov lite till efter att Samuel gått upp
Frukost och sedan gick man ut och kollade på valparna och fotade lite hundar och getter
Sedan blev det en dusch med Samuel och sedan massa degande
Laga mat och sedan var det dags för mig och bege mig hemmåt!

Nu sitter man här och degar som en och annan knas
Jobb i morgon!




© Jessica Berggren

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback