Söndag 24 Oktober 2010!

2010-10-25 @ 07:37:58
Hello bloggen!

I går blev det film och magic med Viktor
Att han sov över gjorde mycket för mig, jag behövde någon vid min sida och han är en av mina bästa vänner

När vi vaknade så segade vi som fan för ingen av oss ville upp egentligen
Sedan åkte vi ner till stan och jag mötte upp Samuel och han gick till spel
Jag och Samuel gick inom spel och dumpade våra saker
Jag fick en Rare-pärm av honom och sängkläder som tillhört hans mammas killes farmor, R.I.P :(

Efter det bjöd jag Samuel åå fika, dyrt men det var det värt, min pojkvän förtjänar det bästa <3
Sedan gick vi tillbaka till spel och Hans & Oliver kom och vi började spela
Jag vann över Samuel men förlorade över Hans & Oliver :P

När vi skulle hem så gick jag inom ICA och sedan tog vi bussen
Väl hemma mös vi, jag åt och så mös vi mer
Gud vad jag har saknat det, såååå otroligt mycket :O

Vi såg på Scrubs och sen tog vi bussen till stan och Samuel åkte hem
Längtar tills jag får se honom igen <3

Kram

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback