Söndag 10 Oktober 2010!

2010-10-10 @ 13:38:27
Hej bloggen!

I dag är det ett roligt datum ... det är nämligen den 10 Oktober 2010 vilket blir 10-10-10

Har inte gjort mycket i dag, vaknade, såg på Scrubs och åt frukost
Nu sitter jag här, färdigsminkad och påklädd
Om ca 15 min går min buss från Gunnesbo, ska till Nova Lund och vara lite med Emma

Gjorde nyss ett jävligt bra kap! 99 kr för Aliens boxen! 4 filmer! :O Det är 25 kr per film!!!!! BILLIGT! :O
99 + 29 kr i fraktavgift =128 kr :D

Sweet, längtar tills jag har den i handen!

Nej, nu måste jag sticka, vill inte missa bussen! Kram
I morgon jobb, SUCK!!
Men blir att träffa Ellen efter, får se fram emot det :D

Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback