Onsdag 13 Oktober 2010!

2010-10-14 @ 00:39:29
Hello bloggen!

I dag blev det upp tio, käka frukost och fixa resten ute hos hundarna
Glömde säga att i går när jag skulle ta in två valpar där dom skulle vara så vågade jag ta dom i nackskinnet som man ska och kände mig så stolt, för jag visste att dom inte fick ont och att jag gjorde rätt, wiie! :D

Sedan så packade jag i hop och det var dags och dra till spel
Först var det Boel som gällde och sedan spel för mig ;)

Sedan blev det lite slappanade, spelande och mat
Efter maten blev det en del spelande och hänga med andra och äta mat :)
Blev bjuden på en dricka, tackar tackar <3

Sedan så blev det sent hem och vad väntar där, jo mina filmer! Wiie! <3

Nu ska jag se på I Annelie och sedan sova :)
God natt

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback