Måndag 4 Oktober 2010!

2010-10-04 @ 16:48:41
Hejsan bloggen!

Nu sitter jag här hemma och maten är snart klar! Är såå hungrig trots glassen jag åt nyss
Blev jobb i dag igen och det blev det "vanliga" som jag säger och lite till
Tog den tid jag behövde för jag orkade verkligen inte stressa pga min hemska natt!
Vid halv två åkte jag mot Lund och köpte mina biljetter till Kalmar sista helgen i Oktober :D
Ska hälsa på min kompis Ingvar som flyttat upp dit och pluggar till optiker
Snackade lite med Lollo och Jörgen med som hade fixat lite saker i Lund!

På tal om min natt! Det var den hemskaste jag varit med om i hela mitt liv!
Det var obehagligt och sova! Var orolig, nervös och allt som hör där till men det brukar inte störa min sömn
Inte på detta visset iaf! Jag låg och vände och vred mig i ca 1-2 timmar och fick mer och mer panik!
När jag väl somnade så var jag rädd för att vakna innan sju och inte somna om!
Men jag lyckades sova och när jag vaknade så somnade jag om, och var inte dödstrött när jag vaknade iaf
Tur det!

Nu ska jag kolla lite på Facebook och klydda lite med mina Magic kort!
Kram



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback