Kalmar!

2010-10-29 @ 22:14:00
Resan gick bra men var lite orolig att jag inte skulle vara på rätt tåg
Men lilla jag oroar ju mig alltid i onödan :P
Det blev lite Spore och godis på tåget

Väl framme i Växjö så mötte jag upp Ingvar och vi gick till något som hette Helges håla och lämnade mina väskor och hadlade lite
Efter det så gick vi runt i en massa butiker och jag fick med mig en del, som ni kan se ;)

När vi var klara så var det dags och köpa biljett till Kalmar och åka hem till Ingvar
På tåget ringde Samuel och jag blev glad :) Öppnade även min booster jag köpt då för han undrade var den innehöll :P

När vi gått hem till Ingvar så vilade vi och sedan blev det gå och handla och köpa pizza
Vid pizzan såg vi filmen jag köpte :)

Sedan blev det en massa slappande och pratande

En lyckad fredag med andra ord :D

God natt folk!





© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback