God natt!

2010-10-05 @ 23:29:03
Jag ska inte sova än men har inte mycket och stanna uppe för egentligen!
Ska sätta på lite Scrubs och sedan sova för att sedan vakna upp av att min underbara pojkvän ringer på dörren
Saknar verkligen honom och vet inte hur jag ska klara mig utan honom i helgen, men vi behöver nog detta
Lite tid från varandra och känna att vi inte är klistrade till varandra, hoppas det löser sig!

I morgon väntar samtal med min ungdomspedagog, fast jag inte är ungdom, utan vuxen
Fast jag känner mig inte vuxen utan mer ungdomlig ... märklig kombination

Längtar tills jag får kyssa hans underbara läppar och känna honom mot min hud
Gud vad jag älskar den killen, att förlora honom skulle kännas som att uppleva pappas bortgång igen
Det vill jag inte uppleva igen, aldrig igen!

Nej, för mycket sorgset och mer glädje ska det bli!
Här är lite bider på oss, kanske inte mycket för er men för mig gör det mig glad
Detta är ju trotts allt MIN blogg eller hur? ;)

Puss på er <3
God natt






© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Haha, det är ju så fruktansvärt gott :D

2010-10-06 @ 19:14:09
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback