God natt!

2010-10-10 @ 23:05:46
Nu är det dags för mig att börja varva ner och så småningom sova!

I dag blev det som jag skrev innan fika med Emma och gå runt lite på Nova Lund
Sedan gick jag & Emma till stan och mötte upp Erik, Emma gick dock efter fem min för hennes buss gick
Sedan höll jag Erik sällskap och sedan körde han mig till City Gross, för jag skulle handla lite åt mamma
Sedan körde han mig hem, han är sååå snäll, kram till Erik! :)

I morgon blir det jobb och sen skulle det blivit Ellen men det blev inte så då hon är sjuk
Men ska iaf till Samuel efter jobbet och stanna där tills onsdag :D

God natt ... Samuel snart ses vi <3
Längtar så ^^


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback