Tisdag 30 November 2010!

2010-11-30 @ 14:09:12
Det är sista November och jag kan inte fatta att i morgon är det December! :O
December månad för mig innebär stress, snö och kyla, som redan är här ;)
Men även ljus, mys, julafton och nyår. Och så fyller Samuel år :)

Frukosten har åkt ner och kläderna på! Likaså sminket!
Mer är fixat på Samuel present han ska få i morgon,
men det får ni inte se förens på torsdag!
Ska fixa tre saker på Nova Lund i dag som jag ska dra till om 30 minuter
* Nya vinterskor
* En liten sak till Samuel present som tog slut här hemma i går -.-'
* En del till syrrans julklapp

Jobbgarantin har åkt in på kontot och det skall dessa sakerna betalas för
Och alla räkningar denna månaden är betalada, skönt! :)

Jag är så stolt! Hoppas bara morgondagen blir bra!
Ska lägga mig i noggorlunda tid så jag är utvilad :)

Vi höres!

Kommentarer

Postat av: Jörgen

BRA att alla räkningar betalda!!.Grattis till jobbgarantin.

2010-11-30 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback