Söndag 28 November 2010!

2010-11-28 @ 19:28:05
Nu sitter man hemma vid datorn igen efter en hektisk helg :)

Har en liten historia som hände i går som är ganska rolig elelr vad man ska säga

Jag och Kjell skall se på Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 halv nio på lördagen
Han var tvungen att åka till Tyskland men trodde ändå att han skulle hinna till filmen började
Jag satt fast på tåget i ca 35-40 minuter och kunde inte ta det lugnt hemma innan jag skulle till stan
Men jag fick handlat mitt godis och slängt i mig två cheeseburgare

Han skulle ta 20:06 tåget för att hinna till filmen som började 20:30
Men så klart missade han den och jag fick mer och mer panik då nästa tåg gick 20:36
Asså 6 minuter EFTER att filmen börjat
Och då insåg jag att det var kört och fick mer och mer ont i magen men försökte ändå vara lugn
Vid fem i så smsade han och sade att han var fast i Örtofta och att tåget rullade precis
Han kom till bion 21:05 precis när filmen som gick 21 börjat
Men när vi visade biljetterna så var han som släppte in snäll nog och fixa nya biljetter till oss till 21 filmen
Han fick betala nya och ska få tillbaka pengarna för dom andra
Vi hittade våra platser och fick stå upp och få våra platser dom två första minutrarna
Men allt som allt gick det bra och vi fick se våran film :D

Senare så ville jag inte han skulle sitta fast på tåg mitt i natten så han sov hos mig

I dag så vaknade vi tio och halvsov till elva innan vi gick upp och käkade frukost
Sedan så lämnade jag honom vid bussen och jag gick till Gunnesbo och tog tåget till Kävlinge

Där hämtade Christofer mig i sin nya bil, skit snygg :)
Sedan åkte vi hem till Farmor & Farfar och åt middag och snackade skit
Sedan åkte Chistoffer hem och jag, Farmor och Farfar såg på "Så Som I Himlen" och åt kladdkaka
Efter det åkte vi upp till pappa och man såg grastenen till 90% och resten var täckt av snö
Sedan åkte vi till Jörgen & Jessica och fikade där och snackade och sedan blev jag hemkörd till Lund

Nu har jag ätit och ska kolla på fejjan lite och sedan se på Starke Man och sedan jubb i morgon!
Får se om mer uppdatering sker!

Kram

<3<3<3<3<3


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback