Onsdag 17 November 2010!

2010-11-18 @ 15:29:03
Först och främst!
GRATTIS KAMI!
Bloggen! <3

I dag har jag jobbat och slitit, eller ja slutit har jag inte gjort
För även om vart enda jävel är medlem i ICA, COOP, Lindex, Allas, Allers eller dyl och allt kommer på EN OCH SAMMA JÄVLA DAG!
Så hade jag en väldigt kort runda i dag så det gjorde inte mig så mycket, fick plats med allt på cykeln

Sedan åkte jag till Lund, gick in på spel en timme och spelade lite och lämnade av mina saker
Sedan vid två gick jag till Boel och pratade med henne, denna gången blev vi inte inlåsta XD
Sedan till Lagerhaus och köpa present till Erik som fyller år nu på fredag! :D

Sedan åter till spel och vid fem blev vi (Jag & Samuel + slaven på väg tillbaka till spel)
hämtade och körda till Max av Erik!
Delade ut kuppnger till Samuel, Slaven och Erik + mig själv som jag hade! :D
Jag är snäll jag
Sedan åter till spel och dega där!

Vid 22:40 tog jag bussen och ca en timme senare sov jag!
God natt


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback