Onsdag 10 November 2010!

2010-11-10 @ 23:00:00
I dag har det vrit en ganska bra dag!
Jag har varit glad typ 80-90% av dagen! :D

Jag gick till jobbet och var ganska pigg, blev en tuff dag men på vägen till Lund så träffade jag Amalia på bussen! Vi åkte tillsammans in till Lund och sedan lämnade jag mina saker på spel och vi gick till hemma kväll. Samuel hängde på när han hade spelat fördiogt. Efter hemma kväll gick vi och fixade Emmas present då hon har fest snart.
Sedan mötte vi upp Emma på stationen och så gick vi alla till Expresso Hpuse och jag och Samuel delade på en Franpino som jag köpte :) Och jag fick mina saker av Emma från London, wiie! :D

Sedan gick vi tillbaka till spel och spelade lite magic och sedan gick, jag, Samuel & Hans och åt på Subway och jag och Samuel delade på en för han hade en kupong :D Chicken teriaky med vitlökssås, muuuuums, den ska jag äta fler gånger :D

Sedan blev det åter till spel och där spelade vi lite och goofade oss
Tog sista bussen hem, satt lite vid datorn och sedan sooooova! :P

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback