Måndag 29 November 2010!

2010-11-29 @ 23:00:00
I dag har det varit en av de mest frustrerande och irriterande dagarna jag har varit med om!
Jag sov inte bra vilket verkligne tär på mitt humör, och sedan var det kallt och alla tåg var försenade
Tåget från Gunnesbo var bara två minuter sent vilket var bra, men vi stannade i ca 5 minuter utanför Lund
Det visade sig att tåget inte skulle köra längre än till Lund och alla fick byta tåg som skulle till Malmö
Vårt tåg var försenat 10 min redan när vi kom dit och sedan blev det 10 minuter till
Till slut så togs vårt tåg bort och det andra visades, och tillslut så kom det
Väl i Malmö så kom bussarna i tid men jag kom ändå 35 minuter försent till jobbet :O
Det hade tagit ca 1 ½ timme och ta sig till jobbet när det brukar ta ca 45 minuter -.-'

Väl på jobbet så strök dom mina villor så jag bara skulle ta lägenheter då jag skulle på möte senare i Lund
Det var jobbigt och vara ute i denna kalla och jobbiga snön och när jag nästan är klar med halva
så ringer Boel, och säger att det är inställt! Fan vad arg jag blev, jag bad om mindre jobb för att hinna med.
Jag stressade även men slutade med det då jag fick mer tid. Jag ville ju ha mer pengar man det var lite sent nu
Men jaja, sånt är livet

Innan jag åkte hem och tog ett varmt bad så gick jag inom spel en stund och snackade med Viktor
Badet och duschen var behövlig och sedan mat på det, muums!

Sedan blev det Top Model och varm choklad
Har även börjat på Samuels present han ska få på onsdag :D

Nu ska jag se på "Kvinnors Hemliga Liv" sedan sova :)

Kram och God natt!


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback