Måndag 22 November 2010!

2010-11-22 @ 22:40:00
Hejsan!

I dag blev det jobb igen
Jag var helt trött och orkade verkligen inte mycket
Väl på jobbet så fick jag en JUMBO lista med villor och lägenheter som jag skulle dela ut
Jag tänkte detta kommer jag ALDRIG klara, men så kom Jesper och han strök alla villorna på ett papper
Gissa om jag blev glad för det var tjock reklam + ett reklamblad vid sidan om

Men det tog ca 4 timmar allt som allt och när jag var klar var jag lagom trött och benen värkte
Skulle städa och duscha och renbädda sängen men jag orkade verkligen inte

Så det fick bli en massa degande, promenad med Kami och Top Model
Blev dock en sen kväll men det fick det bli

Kram

Listan - den till höger strök Jesper nästan alla vilket var underlättande ^^

Höger - villor och vänster - lägenheter. En del av det jag delar ut på

Reklamen :O

Allt dessa + 6-7 gator delade jag ut på i dag :D

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback