Måndag 1 November 2010!

2010-11-01 @ 15:40:05
Shit OMFG! Det är redan November
Var tog våren & sommaren vägen?
Känns som det var i går jag stod och såg Samuel springa ut och ta studenten
Som att det var i går jag började jobba på posten
Ja, listan kan göras lång ... men shit snart vinter! :O

Men i dag har jag iaf varit snabbt på AcadeMedia på Workshop!
Den varade bara i en halvtimme i dag så jag hängde med frya andra och gick i stan
En av dom skulle snacka med någon som hon skulle praktisera hos i stan
Sedan gick vi till stationen men jag gick till Apoteket först och hämtade ut min medicin
Då trillade även en listerin ner, måste ta hand om mina tänder ju

Väl hemma blev det lunch och Top model och nu sitter jag nyduschad och skall snart till Nova Lund
Efter det blir det fika med Hans i stan, beöver en vän en vän så finns jag där <3

Vi höres allesammen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback