Lördag 27 November 2010!

2010-11-27 @ 13:35:31
Hello bloggen!

Sitter nyduschad hemma hos Samuel som spelar datorspel Call Of Duty: Black Ops!
Ganska kul men svårt för mig :P

Vi skulle upp tio men somnade om till kvart över tolv haha, sömntutor :P

Fick reda på i går att Kjell kanske inte kan hinna hem till bion då han skulle till Tyskland
Men om han inte gör det så får jag se den med hans mamma, men hon är säkert trevlig hon med :)
Och Ellen är insnöad :O Men det ska bli en trevlig helg ändå :) Ska bara ringa Farmor & Farfar senare och höra med dom om dom vill ses i morgon :)

Sen får jag börja på Samuels lilla överraskning! Den ska vara KLAR på onsdag
Helst på tisdag för han ska få den på onsdag nämligen :)

Ja, får väl ta det lugnt och inte sega för mycket :)
Märker att jag måste ha saker och göra hela tiden :O

Glömde säga att i går såg vi på The Fantastik Four och drack Kopparbergs Cider (alkoholfri)
Det var myyyysigt
Och så lagade vi jättegod mat tillsammans <3

Kram vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback