Helgen 5-7 November 2010!

2010-11-09 @ 22:20:56
Här kommer lite text och bilder från helgen!
Sedan kommer en före & efter bild på min nya frissa ^^

Fredag
Dagen bestod av i att jag satt hemma och väntade på att Samuel skulle ringa
När han ringde så blev jag körd ner av min morbror som var här
Vi möttes på spel, hängde där, handlade lite gott gott och sedan till Kungshult
Där blev det tacos och lite degande
Sedan var vi för trötta och skulle upp och fixa med massa löv dagen efter

Lördag
Efter frukosten blev det dags för att få bort alla löv som låg i vägen
Vi sopade, krattade, spolade och tog med spadar i rullebör och höll på
Det tog ca 3-4 timmar men vi fick en pizza som belöning sedan
Hängde med och hämtade dom och till chipsen såg vi filmen "The Number 23"
Sedan sov jag och Samuel <3


© Jessica Berggren

Söndag
Dagen bestod av att Samuel gick upp 8 och jag 11
Hela dagen satt jag och degade framför datorn
Såg på film och segade
Det tog ca 7-8 timmar innan Samuel kom hem och jag missade sista bussen
Han hade hjälpt till och slakta gäss och höns/tuppar
25 stycken tar inte direkt 5 minuter och göra vid
Sedan blev det mat, starke man och sedan blev jag körd till stationen

Sedan satt man och degade hemma

Nu frissan! ^^

Kommentarer

Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-13 @ 20:35:30
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback