Söndag 9 Maj 2010

2010-05-10 @ 00:01:43
Hejsan allihopa!

Vajnade 12 i dag av att Samir ringde och skulle ge mig lite papper tills i morgon
Lika bra och gå upp då man redan sovit ca 9 timmar

Fick reda på jag skulle upp till morfar och kolla på lite saker från hans gamla lägenhet
Men när jag kom dit så hade inte min moster med sig det!
Lönt att jag kom då! :O Men jag och en annan moster fick iaf pratat lite och syrran fick sina saker

Kom hem och åt och kollade på vänner
Efter det så drog jag till Jessica och kollade på ishockey med henne och Lisa
Det var Sverige mot Norge och Sverige vann med 2-5 :D Wiie
Jag som inte ens gillar ishockey tyckte det var kul

Nu är jag hemma och är glad över att ha haft en Samuel fri helg
Jag har kunnat hitta på annat och det är bra och vara i från varandra ibland
Me han är alltid saknad så <3

Nu är jag hemma och ska ta det lungt och nog se ett till avsnitt av vänner
Ha det så bra <3



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback