Söndag 23 Maj 2010

2010-05-24 @ 01:53:42
I dag har jag & Samuel bara tagit det lungt
Om vi hade tid så hade det blivit Karnevalståget men det blev det inte
Men tur Kami dokumenterade det mesta så att man kan se det
Besök gärna hennes blogg där ni kan se det, klicka här för att se det

Det blev brunsh i form av pasta med egengjort pastasås, nationalrätt a la Samuel & Jessica
Sedan blev det att se klart filmen sedan i fredags
Samuel gjorde läxa och jag vilade

Efter maten som vad sjukt god för övrigt (jag gjorde såsen ^^) så gick vi ut och gick
Efter det blev det mys och att titta på vänner

Sedan följde jag med Samuel till bussen, besökte Jessica en stund och sedan åkte jag hem
Nu sitter jag här och har fixat allt jag ska, för i morgon hinner jag inte pga jobbsökande

Nu blir det ljudbok och sedan sova
Måste upp tio tänkte jag ... men det får bli elva nu när det blev senare än vad jag trodde

God Natt
Sov Gott



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback