Onsdag 26 Maj 2010

2010-05-27 @ 07:23:28
I dag har det inte hänt många saker men en del har det hänt
Jag åkte ner till spel vid ett och mötte upp Lollo
Jag skulle beställa mitt Jojo Sommar kort via nätet men sidan ville inte koppla upp till min bank :S
Men iaf jag får köpa det senare i så fall

Jag och Lollo gick runt i stan och handlade in det vi alla behövde just för den dagen
Sedan drog vi till spel och jag köpte Samuels Dark Elf Cold One Kights som jag skulle lägga ut så länge för

Det var även årsmöte för SF Clemens och jag blev sekreterare :D
Efter det var det dags och dra hem och käka och ta det lungt
Det blev även en kort promenad med Kami, räkna ut lite ekonomi och sedan raka vägen i säng

Kram

Kommentarer

Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Ja, väldigt jobbigt :/

2010-05-27 @ 08:13:06
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Vi har väl siktat in oss på Linn. Men sen får vi ju se, hon kanske inte ens passar att heta det. Så vi får se när hon kikat ut vad hon ska heta :)

2010-05-27 @ 11:49:17
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback