Fredag 21 Maj 2010

2010-05-24 @ 00:27:07

I dag har det hänt en del!

Först blev det leta efter en affär i stan som kunde göra det jag ville (kan ej säga då det finns risk för att min pojkvän läser detta och detta är en överraskning till hans student)
Sedan blev det frukthandlande och arbetsförmedlingen

Efter det så cyklade jag och mötte Samuel i stan och handlade det sista
Sen tog han bussen hem till mig och jag cyklade

Väl hemma blev det bara lite vilande och sedan så drog vi ner till stan för att kolla in vad Lundakarnevalen hade att erbjuda på denna gången
Samuel, Jag & Emma mötte upp Oliver & Henrik och så blev det en massa rundor där
Vi mötte även Bengt Frithiofsson :D

Väl hemma så blev det mat & film

Här följer lite bilder från dagen













©
Jessica Berggren

Tack Samuel, Oliver, Emma & Henrik för denna dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback