Fredag - längtar!

2010-03-04 @ 01:12:29
Nu blir det sova för mig men kommer säkert grubbla en del innan jag somnar
Ska bli skönt och träffa Emma i mon och prata lite om allt som händer
Men det jag längtar tills mest är tills på fredag
Samuel har lovat att vi ska gå upp i skogen i Sallerup och prata ut
Känns som vi inte gör det så ofta, ska bli skönt och få göra det
Har så mycket inom mig som jag måste få prata om
Mycket som händer så det känns skönt och kunna få säga allt som ligger och vilar imon mig
Samuel är en person jag kan vara nära på ett speciellt sätt och prata med om precis ALLT!

Tack vänner för ni finns <3
Tack Samuel för du älskar mig, trodde aldrig någon skulle kunna göra det så som du gör <3
Jag ÄLSKAR Dig <3<3<3<3<3


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback