Torsdag 8 Juli 2010

2010-07-09 @ 15:56:26
Hejsan igen!

Det var ett tag sedan jag sktrev här men det är fät att vi inte fåt tillbaka strömmen än :(
Men nu sitter jag hos min kille och tänkte blogga lite om gårdagen

Jag och mamma åkte tidigt in till malmö för att panta lite saker så vi kunde få lite pengar
Vi fick en gratis läsk där som var väl behövlig kan jag säga trotts att vi hade vatten med oss
Sedan åt vi pommes i värmen som frukost, kanske inte låter så gott men det var det, tro mig

Sedan gick vi runt lite och bland annat på SHOCK som jag aldrig trodde jag skulle gå med mamma i XD
Men hon tittade runt och en del plagg hon sa skulle passa mig var faktiskt fina :D Trodde inte det heller om henne :P

Sedan åkte vi ut till Enté och kollade lite rundor och jag visade henne "min" spöktröja
Efter det så handlade vi lite mat och sedan åkte vi hem och grillade

Efter det tog jag och lästa ut en bok och påbörjade en ny
Sedan var det dags och sova lite

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback