Torsdag 22 Juli 2010

2010-07-22 @ 20:45:49
Grattis till min kusin Emil som blir 19 år i dag

Dagen gick lite bättre i dag
Jag gjorde på ett annat sätt när jag skulle bunta som gjorde så jag fick lite problem senare men det löste sig
Jag fick ta och spara lite reklam tills i morgon och lite post på slutet för annars hade jag ALDRIG kommit hem
Och bli utelåst vill jag INTE bli igen

Nu har jag duschat och renbäddat och sitter nere hos grannen igen
Strömmen är nog tillbaka i morgon vilket jag kommer gilla mycket när jag kommer hem på söndag

Nu ska jag kolla min FB och bdb
Kram

.p.s. I morgon blir det jobb sedan middag, tårta, film, snacks och massa skoj hos Erik i Trelleborg med Samuel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback