Ondag 14 Juli 2010

2010-07-14 @ 15:06:42
Hejsan bloggen!

Nu sitter jag på Stadsbiblan i Lund och fixar lite saker
Jag har jobbat och det har jag gjort tidigare då allt gick snabbare

Är fortfarande nervös för hur allt ska gå men jag VET jag kommer klara jobbet
Bara jag tar det lugnt och tänker efter
Kommer typ ta 100 år den rundan vi kör, för han är 1000 gånger snabbare än mig och van

Vi delade upp posten och när jag avverkat en gata så var han inne på sin tredje :O
Men men bara jag får ut posten så ska alla vara glada och nöjda :P

Kommer fan dö i all denna värmen :O

Förde anteckningar så jag inte glömmer något :P

----- Update! -----
Skulle möta mamma men glömde det hahahahaha XD
Men hon kommer hit så det är lugnt :D

Ha det så bra, ska dra till spel sedan
Kram


Steeekarn va? :P
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback