Måndag 26 Juli 2010

2010-07-26 @ 19:40:27

Grattis till Simon som fyller 15 år i dag <3



I dag gick det bättre på jobbet trotts att jag inte ville gå upp och gå dit
Men när jag kom dit och hade planerat att ta häften av reklamen i dag och resten i mon,
så sade Jesper (som har namnsdag i dag) att jag bara skulle ta höghusen
Så jag slapp villorna och behövde bara dela ut post och reklam till företag och höghusen

Jag kom hem vid tre eftersom jag kom tillbaka tid halv två
Jag sov i två timmar för att orka lite mer på kvällen

Nu sitter jag här och har ätit och ser på tv
Är hos grannen än för vi har ingen ström än, allt bara klyddar
Men hoppas att det löser sig snart

Ska snart gå upp och ta det lugnt innan jag ska sova

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback