Fredag 23 Juli - Söndag 25 Juli 2010

2010-07-25 @ 13:20:25
Fredag
Jobbet gick skit bra ... inte mycket post så jag slapp stressa och kunde ändå vara tillbaka i god tid
Sedan var jag på entre med mamma och sedan åkte jag till Eslöv och mötte upp Samuel och sedan åkte vi till Trelleborg hem till Erik
Där åt vi mat, såg på Aliens och har gott gott
Sedan sov vi gott :)

Lördag
Vi vaknade och degadeen stund innan vig gick ner och handlade bröd till frukost
Sedan såg vi på alla hans tanks och höll på med Warhammer
Vi gjorde min namnsdagstårta som vi inte hann med och göra i går, den var sjuuukt god
Sedan åkte Samuel och jag hem och såg på Aliens




© Jessica Berggren

Söndag

Nu sitter jag här och har duschat och ätit frukost
Ska gå ut och gå sen om Samuel pallar det vill säga, men han har lovat
Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback