Fredag 16 Juni 2010

2010-07-17 @ 13:58:10
Hejsan bloggen!


I dag fyller min morbror år så grattis till honom

Dagen gick lite bättre men var nere som fan
Tänker dock inte berätta vad det rör sig om för det är för privat för att läcka ut på en blogg

Efter jobbet så tog jag en cola som mamma gett mig i tisdags och åkte hem
Jag tog mig en dusch och packade det jag skulle ha till Samuel och gick sedan ut till lite folk

Vid sex var jag i eslöv och Samuel mötte upp mig och sedan gick vi hem till hans mamma och hämtade saker
Sedan bar det av till hans pappa där vi åt en god men STARK korv stroganoff av något slag

Jag deckade en stund då jag var så himla trött och sedan såg vi på Family Guy och sov

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback