Torsdag - spel & jobb! <3

2010-01-08 @ 19:15:26

Hejsan!

I dag vaknade jag vid tio
Jag gick till spel vid tolv men först så tog jag ut 200 till och ladda kortet och frukost
Jag mötte Emma och bytte hennes julklapp, trotts att det var sista dagen i går :P
Jag gav även henne, hennes cider som hon glömde kvar på nyår

Sen gick jag till spel och pussade på Samuel och målade lite på min Carnifex
Jag, Samuel, Kikael och Jörgen spelade ett spel som ingen av oss fattade haha XD
En del gick och åt på BK och jag & Samuel satt kvar en stund då alla andra gick
Sen gå gick jag till jobbet och jag fick snackat lite med chefen
Jag upptäckte även att jag glömde stämpla in men det läste sig sen och jag stämplade ut själv :)

Sen så ringde jag Samuel när jag var och bytte om och frågade om han ville ha en Cheeseburgare
Och det ville han :D
Sen gick jag snabbt till spel och satt och snackade med Erik en del om pengar och konton och så
Mycket givande faktiskt :)
Sen målade jag lite på min Carnifex igen och fick låna penslar av Ingvar då :D Tack Ingvar :)

Sen vid halv tio åkte jag och Samuel hem
Vi mös en del och sen så såg vi på "Wallander - Skytten" och sen sov vi

Ha det så bra <3
Emmica


Bison - ett spel du inte förstår :P

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback