Torsdag - nyår 2009 slut och välkommen 2010! <3

2010-01-02 @ 01:08:16

Hejsan!

I dag vaknade jag och Samuel upp vid ca tio och vilade i en timme
Sen åkte han och köpte raketer som tog två timmar av olika anledningar
Jag städade mitt rum och fixade lite inför kvällen
Sen kom han hem och vi åt frukost och han duschade

Efter ett tag kom Ellen och då började vi fixa på riktigt
Samuel hade börjat med maten och jag hade dukat och sånt
Ellen fixade mitt hår och sminkade mig, jag blev jättefin ^^ <3

Bayer och Kikael var dom första som kom, om man inte räknar med Ellen då XD
Jag fixade välkomnstdrinkarna och dom blev halvbra haha XD
Men dom gick och dricka iaf
Sen kom Emma och Elias

Jag hackade en massa frukter till efterrätten medan Samuel gjorde mat och alla minglade
Sen så när maten blev klar åt vi och hade kul och vi snackade en del
Efter ett tag så gick vi ut och smällde lite raketer för några kunde inte vänta tills tolvslaget

Efter det gick vi in och spelade charader
Killarna vann :(
Men vi tjejer deppade inte för det :P

Emma fick göra Elias och jag Samuel
Haha, lite komiskt att vi fick imitera våra pojkvänner XD

Emma fick även håret fixat av Ellen :D
Så fin blev hon :D
Hon var även fin innan hon kom men hon blev fin även efter hårfixningen :D

Sen så åt vi lite efterrätt och lappleken blev inte av efter det för att alla var för mätta
Vi körde "Jag har aldrig" istället
Mitt under allt ringer Kami och säger att hon och Ch kommer upp
Sedan var dom med oss ett tag :)

Vid halv tolv skulle vi ut och smälla raketer och Kami och Ch skulle till Gunnesbo
Men dom stannande med oss istället, vilket var jätte kul :D
Vi smällde raketer, jag fotade och filmade då och då
Kami tog gruppfoto
Kami var den första jag tog foto på detta året :D

Vid tolvslaget kysste jag och Samuel varandra och jag gick runt och pussade alla XD
Ellen fick även två kyssar då det första inte var som hon ville hahahahaha XD
Första kyssen med en tjej sedan man blev bisexuell haha XD

Sen så gick vi upp och åt chips och snackade en massa och lyssnade på musik
Vi blev väldigt djupa ett tag, gillar djupa långa konversationer
Speciellt med dom man verkligen kommer överrens med och kan tala ut med,
men även med de man inte trodde man skulle kunna prata med om sådana djupa saker

Sen gick Emma och Elias hem och även Kami och Ch
Vid halv tre gick vi och lämnade Ellen vid bussen
Sen gick Jag, Samuel, Bayer och Kikael upp igen, jag bytte om och vi snackade lite
Sen sov vi
Men jag och Samuel mös lite och såg på ett avsnitt av vänner XD

Sen sov vi <3

Ha det så bra <3
Emmica


Är jag fin? ^__^



Samuel slickade på rakterna XD


Gott Nytt År Önskar Jessica & Samuel <3


Gott Nytt År <3
Hela gänget <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback