Spel för hela slanten

2010-01-13 @ 22:47:23

Hemma från Spel På Clemenstorget
Mycket mysigt och trevligt där
Massa killar och så JAG! YaaY!  XD
Känner mig ganska ensam tjej där om man säger så :P

Jag satt och målade min Carnifex och kom en bra bit på den
Målade noga och sakta ej snabbt och slarvigt
Blir ju bäst så, annars måste man måla om allt och det mesta blir förstört :O

Erik bjöd mig på Viggos, tackar tackar säger jag bara :D Sjukt snällt :)
Min morbror och hans tjej kom in där med och åt :D Trevlig trevligt :)

Har haft ont i huvudet i dag på ett sätt som fått mig och må illa :S
Och när det väl år på väg och släppa helt så får jag en smäll mot huvudet
eller hör höga ljud som gör att den kommer tillbaka
Känner inte ni igen er i det? Det är så irriterande >.<

Nu sitter jag iaf hemma och mår allmänt skit, men det är inget jag tänker tynga era axlar med
See Ya! :D                                                            


Jag målade det ljusblåa på mina scything talons (underst)
och crushing claws (överst) till min Carnifex


Här är resten, här målade jag tungan, hovarna och fyllde i ev missar

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback